loading...
LIONEL MESSI FANS
احمدرضا صفري بازدید : 39 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

سران بارسلونا سه شنبه در زوريخ فرصت دارند تا در مورد قانون شکني در زمينه خريد بازيکنان زير 18 سال از خود دفاع کنند.


به گزارش "ورزش سه"، بارسا در حال حاضر تا یک سال به صورت تعلیقی از خرید بازیکن محکوم است و ندر صورتی که آنها نتوانند که حقانیت خود را به اثبات برسانند، این محرومیت اعمال می شود.

کمیته انضباطی فیفا اعتقاد دارد که این باشگاه از سال 2009 تاکنون بارها در زمینه خرید بازیکنان نوجوان قوانین را نقض کرده است. سران بارسا روز سه شنبه در زوریخ این فرصت را دارند تا از خود دفاع کنند.

 

احمدرضا صفري بازدید : 32 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

لوييس انريکه سرمربي بارسلونا در مورد احتمال به خدمت گرفتن خوان کوادرادو بازيکن باشگاه فيورنتينا اظهار کرد: "هنوز فصل نقل و انتقالات به پايان نرسيده است."


 به گزارش "ورزش سه"، بنا به گزارش ها، آبی اناری ها و منچستر یونایتد وارد رقابتی شدید در به خدمت گرفتن این بازیکن کلمبیایی شده اند که قیمت انتقال او بیش از 30 میلیون یورو برآورد شده است.

لوییس انریکه خطاب به خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی افزود: "من در مورد کوادرادو صحبت نمی کنم زیرا او بازیکن من نیست، با این وجود، هنوز فصل نقل و انتقالات برای ما تمام نشده است. زمانی که بازیکنانی مورد توجه ما باشند، مذاکرات لازم را شروع می کنیم و البته همیشه باشگاه ها آمادگی لازم برای فروش آن ها را ندارند."

فیورنتینا دیشب  در یک بازی دوستانه، با نتیجه دو بر یک موفق به شکست رئال مادرید شد، اما کوادرادو این بازی حضور پیدا نکرد.

 

احمدرضا صفري بازدید : 30 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (1)

پيراهن سونيگا بازيکن تيم ملي کلمبيا که دربازي اين تيم مقابل برزيل درجام جهاني 2014، باعث مصدوميت نيمارشد به حراج گذاشته شد.


یک سایت اینترنتی پیراهن سونیگا، بازیکن جنجالی تیم ملی کلمبیا را به حراج گذاشته است. این پیراهنی است که او در جریان بازی کلمبیا - برزیل در جام جهانی 2014 برتن داشت. در آن دیدار سونیگا با زانو به کمر نیمار کوبید و باعث مصدومیت ستاره جوان برزیلی شد.
به نقل از تسنیم، این سایت اینترنتی که با فوتبالیست‌های پیشین از جمله دکو، فلیپه ملو، دده و ژرژ انریکه در ارتباط است، این پیراهن را تا روز 25 آگوست (31 مرداد) در حراجی قرار خواهد داد. در حال حاضر بالاترین قیمتی که برای این پیراهن پیشنهاد شده 1900 دلار است و قیمت ابتدایی آن درحراج از 500 دلار آغاز شد.

 

احمدرضا صفري بازدید : 34 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

کلوديو براوو دروازه‌بان‌ بارسلونا عقيده دارد مي‌ تواند بالاتر از مارک آندره تراشتگن و يوردي ماسيپ دروازه‌بان‌ اول بارسلونا باشد.


به گزارش "ورزش سه"، براوو از رئال سوسیه داد به بارسا آمده و با توجه به مصدومیت دروازه‌بان‌ آلمانی در بازی اول این تیم مقابل الچه به عنوان شماره یک به میدان خواهد رفت.

براوو می‌ گوید از تمرکز کافی برای حفاظت از دروازه‌‌ بارسا برخوردار است. او می‌ گوید: چه کسی مقابل الچه بازی خواهد کرد؟ من همیشه فکر می‌ کردم من بازی خواهم کرد. این درست است که تراشتگن قبل از من به اینجا آمده اما شما می‌ توانید این را هم در نظر داشته باشید که چه کسی مرا به اینجا آورد.

براوو در این مصاحبه اعلام کرده به حضور در باشگاه بارسلونا افتخار می‌ کند.

 

احمدرضا صفري بازدید : 35 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

پنج هفته پس از فينال جام جهاني در مورد اردوي تيم آلمان در برزيل خبري جنجالي منتشر شده است.


به گزارش "ورزش سه"، رسانه های آلمانی پنج هفته پس از فینال جام جهانی در مورد اردوی تیم آلمان در برزیل خبری جنجالی منتشر کرده اند. در این گزارش ادعا شده که تیم آلمان صورتحساب‌ها را پرداخت نکرده است.
در شکایت حقوقی وکیل برزیلی آمده است، صدهزار یورو باید به خدمتکاران پرداخت می‌شده که این اتفاق نیفتاده است.
گزارشها حاکی از آن است که شرکت هنری متعلق به "هلگه آشنباخ" برای تجهیز دکور کمپ باهیا که تیم ملی آلمان آنجا مستقر بود، اقلامی را سفارش داده، اما پول آن را نپرداخته است.مدیر این شرکت به محض بازگشت از برزیل بازداشت شده است!
علاوه بر آن ادعا شده که تیم آلمان 2000یورو نیز بابت برق مصرفی باید به کمپ باهیا پرداخت می‌کرده است. همچنین مدیریت زمین چمنی که آلمانی‌ها تمرینات خود را آنجا انجام می‌داده‌اند، تقاضای پرداخت 54000 یورو دارد.
درهرحال این بدهی‌ها مربوط به فدراسیون فوتبال آلمان نیست. آژانس Match زیرمجموعه فیفا هتل را رزرو کرده بوده و آنها باید این شکایت را پیگیری کنند.

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
سلام من احمدرضا صفری هستم به وبلاگ من خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
نظرسنجی
نظرتون در مورد وبم چیه؟
شما طرفدار کدام بازیکن هستید؟
تیم مورد علاقه شما؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 1,474
  • بازدید کلی : 7,145