loading...
LIONEL MESSI FANS
احمدرضا صفري بازدید : 78 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (3)

يک گربه سياه باعث توقف بازي بارسلونا و الچه شد.


به گزارش "ورزش سه"، بازی بارسا و الچه در دقیقه 1 به علت ورود یک گربه سیاه به زمین متوقف شد. براوو، دروازه بان شیلیایی بارسا در مورد حضور این گربه سیاه به داور هشدار داد.

این گربه با سرعت بسیار بالا درون زمین حرکت می کرد و مسئولان حراست استادیوم به سختی موفق به مهار او شدند. این اولین باری نیست که گربه سیاه وارد چمن نیوکمپ می شود. در فصل 12-2011 نیز دو بار این اتفاق رخ داد : در پیروزی دو بر یک بارسلونا در مقابل سوسیه داد و پیروزی پنج بر صفر این تیم در مقابل ویارئال.
 
احمدرضا صفري بازدید : 92 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

وحيد هاشميان اين روزها در تمرينات بايرن مونيخ در کنار پپ گوارديولا کسب تجربه مي کند.


به گزارش "ورزش سه"، هاشمیان می خواهد برای مربیگری قدرتمند از لحظه لحظه تمرینات بایرن با گواردیولا استفاده کند .
 
او در کنار گواردیولا تمرینات را زیر نظر گرفته و حتی در خصوص مسائل مختلف با او صحبت می کند تا بیشتر از او یاد بگیرد.


احمدرضا صفري بازدید : 38 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

بازيکن تيم ملي آرژانتين در بازي ديشب بارسلونا با به ثمر رساندن دو گل زيبا نقش موثري در پيروزي تيمش داشت. لوييس انريکه مي‌گويد او در هر نقش و وظيفه اي که به عهده مي‌گيرد بهترين است حتي در دفاع.


به گزارش "ورزش سه"، این سرمربی 44 ساله برای اولین بار هدایت تیم جدیدش در رقابتهای لالیگا را در حالی برعهده میگرفت که ماسکرانو در اواخر نیمه ی اول توسط داور اخراج شد و لیونل مسی باز هم در نیوکمپ درخشان ظاهر شد.در این بازی که به برد 3-0 بارسلونا مقابل الچه انجامید،مسی دو گل از سه گل این تیم را به ثمر رساند ولی سرمربی تیم از درخشش همه جانبه ی مسی در بازی دیشب بیش از همه چیز رضایت داشت و بازیکنش را به این خاطر ستود.انریکه بعد از بازی به خبرنگاران گفت:مسی در همه چیز بهترین جهان است حتی وقتی کار دفاعی انجام میدهد.امروز روز او بود و در این بازی عملکرد شگفت انگیزی داشت.او بهترین جهان خواهد ماند تا وقتی که همین طور درخشان پاس گل بدهد وگل بزند.او سالهاست با جادوی خود به درخشش بی وقفه ادامه میدهد.

لوییس انریکه همچنین به شدت از منیر الحدادی بازیکن 18 ساله ی بارسا که همین چندی پیش به تیم بارسلونا ی b وارد شده بود تمجید کرد و درباره ی او گفت:منیر دارد سریعا پله های ترقی را طی میکند. او گزینه های پیش روی ما را زیادتر میکند،گل میزند و رقابت جو است.


احمدرضا صفري بازدید : 41 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

لئو مسي در نزديکي تبديل شدن به آقاي گل تاريخ لاليگاست.


به گزارش "ورزش سه"، بازیکن آرژانتینی پس از به ثمر رساندن دو گل به الچه حالا فقط شش گل تا تبدیل  شدن به آقای گل تاریخ لیگ اسپانیا فاصله دارد.

مسی در این بازی گل اول خود را با پاس بوسکتس به ثمر رساند و گل دوم او نیز روی یک حرکت خوب با جا گذاشتن چند مدافع الچه بود. مسی تا کنون در 278 بازی خود در لالیگا 245 بار گلزنی کرده است و فقط شش گل تا تلمو زارا، آقای گل تاریخ لالیگا فاصله دارد.


احمدرضا صفري بازدید : 39 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

خاوي مارتينز پنج‌شنبه گذشته در کلورادوي امريکاي زانوي چپ خود را به تيغ جراحان سپرد.


به گزارش "ورزش سه"، مدافع اسپانیایی بایرن در دیدار سوپرجام آلمان برابر بروسیا دورتموند، رباط زانوی چپش دچار پارگی شد و برای درمان مجبور شد به امریکا برود. 

باشگاه بایرن مونیخ صبح امروز عکسی را از وضعیت بعد از عمل این بازیکن، در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و نوشته است: "خوشحالیم که بار دیگر لبخند را بر لبانت می‌بینیم. برایت سلامتی کامل آرزو می‌کنیم."

احمدرضا صفري بازدید : 38 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

عملکرد بنزما در دو بازي رفت و برگشت سوپرجام اسپانيا انتقادات زيادي را به همراه داشته است.


به گزارش "ورزش سه"، بازیکن فرانسوی هیچ موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد و در 180 دقیقه بازی مقابل اتلتیکو فقط یک شوت زد ( که در چارچوب نبود). در حالی که آنچلوتی از عملکرد این بازیکن دفاع می کند و می گوید که نیازی به خرید در خط حمله نمی بیند، سران باشگاه به دنبال یک رقیب برای او هستند.

آمار بنزما تصمیم باشگاه برای خرید مهاجمی دیگر را توجیه می کند. او در 15 بازی اخیر خود برای رئال فقط یک گل زده است و آخرین گل او مربوط به چهار ماه پیش در بازی رفت مقابل بایرن است.


احمدرضا صفري بازدید : 39 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

قرارداد سوپرماريو با ليورپول شامل بندي است که حضور اين بازيکن را در صورت رفتار خوب و حاشيه نداشتن براي يک فصل ديگر تمديد مي‌کند.


به گزارش "ورزش سه"، این قرارداد به روشنی خواهان تحت کنترل داشتن بازیکن پرحاشیه ی ایتالیایی میباشد تا ازاین طریق از ضررهای احتمالی رفتارهای این بازیکن به تیم و خودش جلوگیری کند. جریمه های در نظر گرفته شده در این قراراد در صورت سرپیچی از الزاماتی که در متن این توافق وجود دارد عملی میشود.

مدیر برنامه های بالوتلی در حال کار کردن روی جزییات این جریمه ها می‌باشد تا در نهایت قراردادی سه ساله با لیورپول به ثبت برساند.

سران باشگاه لیورپول به مهاجم سابق منچسترسیتی هشدار داده اند که هرگونه سوء رفتار احتمالی جرایمی حتی تا سقف 125000 یورو برای این بازیکن در بر خواهد داشت.

البته در کنار این هشدارها قرمزها بندی در قرارداد قرارداده‌اند که به این باشگاه اجازه می‌دهد در صورت رفتار مناسب این بازیکن قرارداد او را برای یک فصل دیگر تمدید خواهند نمود.


احمدرضا صفري بازدید : 59 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

مهاجم تيم کابيليه الجزاير روز گذشته (شنبه) در زمين فوتبال درگذشت.


  "آلبرت ایبوزه" به دلیل برخورد یک شی از طرف هواداران فوتبال در لیگ این کشور روی زمین افتاد و درگذشت.

به گزارش ایسنا ، باشگاه کابیلیه الجزایر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه مهاجم کامرونی تیم روز گذشته بر اثر پرتاب شی‌ از سوی یک تماشاگر درگذشت. باشگاه از صمیم قلب با خانواده او همدردی می‌کند و این موضوع قرار است به صورت جدی از طرف وزارت کشور الجزایر مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود چه کسی عامل کشته شدن این مهاجم شده است. تمام دنیای فوتبال از این خبر ناراحت هست. بسیار متاسفیم که این اتفاق در لیگ ما و برای یکی از بازیکنان تیم کابیلیه رخ داده است. امیدواریم که آلبرت ایبوزه در صلح آرامش ابدی قرار گیرد.

ایبوزه روز گذشته موفق شد در پیروزی دو بر یک تیمش برابر "USM" یک گل به ثمر برساند اما در دقایق پایانی شی سنگین از سوی هواداران به سر او برخورد کرد و این بازیکن نقش بر زمین شد و درگذشت.

"آلبرت ایبوزه" 24 ساله در سال 2013 به تیم کابیلیه الجزایر پیوست. او پیش از این در چند تیم کامرونی و مالزیایی عضویت داشت.
احمدرضا صفري بازدید : 42 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (1)

تيم فوتبال آرسنال به سختي در ديداري خارج از خانه مقابل اورتون به تساوي رسيد.


به گزارش "ورزش سه" ، آرسنال در حالی که به عنوان تیم مهمان این بازی به شهر لیورپول رفته بود در نهایت و طی یک بازی پرافت و خیز توانست در 8 دقیقه ی پایانی بازی با اورتون یک تساوی با ارزش بگیرد.

گلهای اورتون را در دقایق 19 و 45 به ترتیب کولمن و نایسمیت و گلهای آرسنال را رمزی و ژیرو به ترتیب در دقایق 83 و 90 به ثمر رساندند.آرسنال حالا تیم 4 امتیازی جدول است و اورتون نیز 2 امتیازی شد.
احمدرضا صفري بازدید : 39 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

در دومين روز از آغاز فصل جديد رقابت‌هاي بوندسليگا، بروسيا دورتموند مقابل بايرلورکوزن اولين شکست فصلش را پذيرفت.


به گزارش "ورزش سه" ، در این مسابقه که با نتیجه 2 بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید، کریم بالعربی در ثانیه 9 بازی دروازه دورتموند را باز کرد و به این ترتیب رکورد تازه‌ای بر جای گذاشت. این گل سریع‌ترین گل تاریخ بوندسلیگا بود. 

در ادامه دورتموند تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشت، اما به نتیجه نرسید، لورکوزن در این دیدار بازی هجومی و سطح بالایی از خود نشان داد و موقعیت‌های گلزنی بیشتری روی دروازه دورتموند خلق کرد.

در دقایق پایانی بازی این  استفان کيسلينگ بود که کار را برای دورتموند تمام کرد و فاصله را به 2گل رساند.

ترکیب دورتموند: میشل لانگراک، لوکاس پیژچک، سوکراتس، گینتر، دورم، کهل، میلوش یوجیچ، آوبامیانگ، مارکو رویس، میخیتاریان و ایموبیله
سرمربی: یورگن کلوپ

ترکیب بایرلورکوزن: لنو، یوداچ، تورپاک، اسپاهیچ، بوئنیش، کاسترو، رالفس، بالعربی، سان، کالهان اوغلو، کیسلینگ
سرمربی: راجر اشمیت


تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
سلام من احمدرضا صفری هستم به وبلاگ من خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
نظرسنجی
نظرتون در مورد وبم چیه؟
شما طرفدار کدام بازیکن هستید؟
تیم مورد علاقه شما؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 1,468
  • بازدید کلی : 7,139