loading...
LIONEL MESSI FANS
احمدرضا صفري بازدید : 75 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

تيم فوتبال ليورپول در بازي خارج از خانه خود مقابل منچسترسيتي شکست خورد.


در آخرین دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس دو تیم منچسترسیتی و لیورپول به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار آبی‌پوشان شهر منچستر موفق شدند با نتیجه 3 بر یک برابر میهمان خود به برتری برسند.

این دیدار که بین قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ انگلیس برگزار می‌شد، در نیمه نخست با یک گل به سود منچسترسیتی به پایان رسید که استفان جووتیچ در دقیقه 41 دروازه لیورپول را باز کرد. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در نیمه دوم نیز بازی را بهتر از میهمان خود آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 55 بار دیگر گلزنی کند که این بار هم گل آبی‌پوشان شهر منچستر را جووتیچ به ثمر رساند.

سرخیو آگوئرو با گلی که در دقیقه 68 به ثمر رساند تیمش را 3 بر صفر از سرخپوشان آنفیلد پیش انداخت تا خیال بازیکنان منچسترسیتی از پیروزی در این بازی راحت شود. در حالی که بازی با همین نتیجه در جریان بود، پابلو زابالتا در دقیقه 83 به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا لیورپول به این شکل یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود منچسترسیتی به پایان برسد.

احمدرضا صفري بازدید : 70 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (2)

اين ايده را پاپ در آوريل 2013 به منظور حمايت از گفتگو بين اديان ارائه کرد و خواست تا بازيکناني با دين‌هاي مختلف به اين رويداد دعوت شوند.


به گزارش "ورزش سه"، لوکاس پودولسکی و مسعود اوزیل ملی‌پوشان فوتبال آلمان روز یکم سپتامبر در مسابقه فوتبالی که با عنوان صلح بین مذاهب برگزار می‌شود شرکت می‌کنند. برای این دیدار که به همت پاپ فرانسیس در شهر رم انجام خواهد شد، پنجاه بازیکن از سراسر دنیا از جمله لیونل مسی دارنده چهار عنوان بهترین فوتبالیست جهان دعوت شده‌اند.

کاپیتان یکی از تیم‌ها جان لوئیجی بوفون و کاپیتان تیم مقابل خاویر زانتی آرژانتینی خواهد بود.

عواید حاصل از این مسابقه صرف امور خیریه خواهد شد.


احمدرضا صفري بازدید : 62 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

آنخل دي ماريا، بازيکن آرژانتيني رئال مادريد وارد شهر منچستر شد تا قراردادش را با تيم جديدش به امضا برساند.


به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا، بازیکن آرژانتینی رئال مادرید  وارد شهر منچستر شد تا قراردادش را با تیم جدیدش به امضا برساند.این یک انتقال هیجان انگیز است که نفس ها را در سینه هوادران شیاطین سرخ حبس کرده است . 
آنخل به زودی به صورت رسمی تبدیل به گرانقیمت ترین خرید تاریخ لیگ انگلیس می شود. او با مبلغ ۷۵ میلیون یورو به جمع شاگردان فان خال منتقل می شود.



احمدرضا صفري بازدید : 109 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (1)

سرمربي آتلتيکو نتوانست تيمش را در بازي امشب مقابل رايو هدايت کند.


سیمئونه به دلیل نوازش سر داور در بازی فینال سوپرجام، 8 جلسه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا جریمه شده است. 
اتلتیکو در غیاب سیمئونه با رایو وایکانو مساوی کرد.



احمدرضا صفري بازدید : 86 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

ماريو گومز مهاجم گلزن سابق بايرن و تيم ملي آلمان پس از آنکه جام جهاني 2014 برزيل را از دست داد، اميدوار است بتواند به مانشافت بازگردد.


به گزارش "ورزش سه"، این هفته یوآخیم لو ترکیب تیم ملی را برای بازی دوستانه مقابل تیم ملی آرژانتین در تاریخ 3 سپتامبر و بازی دوستانه دیگری مقابل اسکاتلند در 7 سپتامبر مشخص خواهد کرد.

گومز 29 ساله در باشگاه فیورنتینا ایتالیا عضویت دارد، و از روز شنبه با شروع هفته اول رقابت‌های سری آ ایتالیا کارش را آغاز می‌کند. او در این رابطه گفت: "روند آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای شروع هیچ مشکلی نداریم. اولین بازی ما مقابل آ اس رم است. در این بازی معلوم خواهد شد تیم ما در چه سطحی است و کجا ایستاده است."

احمدرضا صفري بازدید : 84 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

او در آخرين مصاحبه اش تاييد کرد که اشتباه کرده و بايد تاوان کارش را بدهد و اکنون فدراسيون فوتبال اسپانيا او را براي 8 جلسه از همراهي تيمش محروم کرد


دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، به دلیل رفتار نامناسب در دیدار مقابل رئال در سوپرکاپ اسپانیا، برای 8 جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا، سیمئونه به دلیل اعتراض شدید به داور چهارم، در دقیقه 26 از کنار زمین اخراج شد. او در هنگام بیرون رفتن، یک پس گردنی به داور چهارم زد و به نشانه اعتراض، برای لحظاتی، برای داور بازی دست زد.

او در آخرین مصاحبه اش تایید کرد که اشتباه کرده و باید تاوان کارش را بدهد و اکنون فدراسیون فوتبال اسپانیا او را برای 8 جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده که سیمئونه به خاطر اعتراض شدید، 2 جلسه، به دلیل ضربه زدن به داور چهارم، 4 جلسه و به دلیل دست زدن برای داور بازی، 2 جلسه محروم شده است.

او همچین 4805 یورو هم باید جریمه نقدی بپردازد. ضمن اینکه باشگاه اتلتیکو مادرید نیز با جریمه نقدی روبرو شد. سیمئونه 10 روز فرصت دارد تا به این حکم اعتراض کند. این محرومیت در رقابت های لالیگا اجرا خواهد شد و احتمالا او در دربی شهر مادرید که حدود دو هفته دیگر خواهد بود، روی نیمکت اتلتیکو حضور ندارد.

احمدرضا صفري بازدید : 85 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال جوانان کشورمان براي حضور در تيم اتلتيکومادريد در تمرينات و تست پزشکي اين باشگاه شرکت کرد.


سعید عزت‌اللهی که همراه با نادر عزت‌اللهی (پدرش) روز گذشته (یکشنبه) از ترکیه به مادرید اسپانیا رفت، امروز در تمرینات و تست پزشکی باشگاه اتلتیکومادرید حضور یافت تا قراردادش را نهایی کند.

هافبک تیم جوانان کشورمان صبح امروز در تمرین نوبت صبح تیم B اتلتیکومادرید حاضر شد که در این تمرین یک بازی دوستانه و درون تیمی نیز با تیم C اتلتیکومادرید برگزار شد. عزت‌اللهی در این دیدار دوستانه 45 دقیقه به میدان رفت و رضایت مدیرفنی باشگاه و سرمربی تیم اتلتیکومادرید را در پی داشت.

این بازیکن فردا (سه‌شنبه) نیز در تمرین نوبت صبح اتلتیکومادرید حاضر خواهد شد و بعد از این تمرین قرادادش را در باشگاه نهایی خواهد کرد.

نادر عزت‌اللهی در این خصوص به تسنیم گفت: همه چیز نهایی شده و اکنون تنها امضای قرارداد باقی مانده است. امروز درباه محل اسکان سعید، شرایط تحصیل و ویزای کار او صحبت کردیم و به توافق رسیدیم. این مسائل فردا روی کاغذ خواهد آمد و در یک قرارداد تنظیم شده به امضا خواهد رسید.

وی تأکید کرد:‌ قرارداد سعید با باشگاه اتلتیکومادرید یک ساله خواهد بود که در صورت رضایت این باشگاه تمدید خواهد شد تا سعید بتواند در تیم اصلی به میدان برود.

احمدرضا صفري بازدید : 89 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

روز گذشته رسما اتومبيل‌هاي جديد بازيکنان و کادرفني بايرن مونيخ از سوي شرکت آئودي اسپانسر اين باشگاه، به آنان تحويل داده شد.


به گزارش "ورزش سه"، همزمان به بایرنی‌ها اجازه داده شد، جهت کسب اطمینان از ایمنی خودروها، بطور آزمایشی با آنها دور بزنند.













احمدرضا صفري بازدید : 69 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

بارسلونا در اولين بازي فصل خود در لاليگا مقابل الچه سه امتياز شيرين را کسب کرد.


به گزارش "ورزش سه"، تیم لوئیز انریکه که قریب به یک نیمه ده نفره بود، با دو گل لئو مسی و گلی دیگر از مونیر الحدادی با نتیجه سه بر صفر بر الچه غلبه کرد. اخراج ماسکرانو در دقیقه 43 باعث شد که بارسا نیمه دوم را ده نفره آغاز کند.

ورود یک گربه به میدان در دقیقه اول بازی موجب شد تا استادیوم جو طنزآلودی پیدا کند. بالاخره پس از کش و فوس های بسیار مسئولان امنیتی به سختی این گربه را از چمن استادیوم خارج کردند.
احمدرضا صفري بازدید : 78 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (3)

يک گربه سياه باعث توقف بازي بارسلونا و الچه شد.


به گزارش "ورزش سه"، بازی بارسا و الچه در دقیقه 1 به علت ورود یک گربه سیاه به زمین متوقف شد. براوو، دروازه بان شیلیایی بارسا در مورد حضور این گربه سیاه به داور هشدار داد.

این گربه با سرعت بسیار بالا درون زمین حرکت می کرد و مسئولان حراست استادیوم به سختی موفق به مهار او شدند. این اولین باری نیست که گربه سیاه وارد چمن نیوکمپ می شود. در فصل 12-2011 نیز دو بار این اتفاق رخ داد : در پیروزی دو بر یک بارسلونا در مقابل سوسیه داد و پیروزی پنج بر صفر این تیم در مقابل ویارئال.
 
احمدرضا صفري بازدید : 91 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

وحيد هاشميان اين روزها در تمرينات بايرن مونيخ در کنار پپ گوارديولا کسب تجربه مي کند.


به گزارش "ورزش سه"، هاشمیان می خواهد برای مربیگری قدرتمند از لحظه لحظه تمرینات بایرن با گواردیولا استفاده کند .
 
او در کنار گواردیولا تمرینات را زیر نظر گرفته و حتی در خصوص مسائل مختلف با او صحبت می کند تا بیشتر از او یاد بگیرد.


احمدرضا صفري بازدید : 38 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

بازيکن تيم ملي آرژانتين در بازي ديشب بارسلونا با به ثمر رساندن دو گل زيبا نقش موثري در پيروزي تيمش داشت. لوييس انريکه مي‌گويد او در هر نقش و وظيفه اي که به عهده مي‌گيرد بهترين است حتي در دفاع.


به گزارش "ورزش سه"، این سرمربی 44 ساله برای اولین بار هدایت تیم جدیدش در رقابتهای لالیگا را در حالی برعهده میگرفت که ماسکرانو در اواخر نیمه ی اول توسط داور اخراج شد و لیونل مسی باز هم در نیوکمپ درخشان ظاهر شد.در این بازی که به برد 3-0 بارسلونا مقابل الچه انجامید،مسی دو گل از سه گل این تیم را به ثمر رساند ولی سرمربی تیم از درخشش همه جانبه ی مسی در بازی دیشب بیش از همه چیز رضایت داشت و بازیکنش را به این خاطر ستود.انریکه بعد از بازی به خبرنگاران گفت:مسی در همه چیز بهترین جهان است حتی وقتی کار دفاعی انجام میدهد.امروز روز او بود و در این بازی عملکرد شگفت انگیزی داشت.او بهترین جهان خواهد ماند تا وقتی که همین طور درخشان پاس گل بدهد وگل بزند.او سالهاست با جادوی خود به درخشش بی وقفه ادامه میدهد.

لوییس انریکه همچنین به شدت از منیر الحدادی بازیکن 18 ساله ی بارسا که همین چندی پیش به تیم بارسلونا ی b وارد شده بود تمجید کرد و درباره ی او گفت:منیر دارد سریعا پله های ترقی را طی میکند. او گزینه های پیش روی ما را زیادتر میکند،گل میزند و رقابت جو است.


احمدرضا صفري بازدید : 41 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

لئو مسي در نزديکي تبديل شدن به آقاي گل تاريخ لاليگاست.


به گزارش "ورزش سه"، بازیکن آرژانتینی پس از به ثمر رساندن دو گل به الچه حالا فقط شش گل تا تبدیل  شدن به آقای گل تاریخ لیگ اسپانیا فاصله دارد.

مسی در این بازی گل اول خود را با پاس بوسکتس به ثمر رساند و گل دوم او نیز روی یک حرکت خوب با جا گذاشتن چند مدافع الچه بود. مسی تا کنون در 278 بازی خود در لالیگا 245 بار گلزنی کرده است و فقط شش گل تا تلمو زارا، آقای گل تاریخ لالیگا فاصله دارد.


احمدرضا صفري بازدید : 39 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

خاوي مارتينز پنج‌شنبه گذشته در کلورادوي امريکاي زانوي چپ خود را به تيغ جراحان سپرد.


به گزارش "ورزش سه"، مدافع اسپانیایی بایرن در دیدار سوپرجام آلمان برابر بروسیا دورتموند، رباط زانوی چپش دچار پارگی شد و برای درمان مجبور شد به امریکا برود. 

باشگاه بایرن مونیخ صبح امروز عکسی را از وضعیت بعد از عمل این بازیکن، در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و نوشته است: "خوشحالیم که بار دیگر لبخند را بر لبانت می‌بینیم. برایت سلامتی کامل آرزو می‌کنیم."

احمدرضا صفري بازدید : 38 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

عملکرد بنزما در دو بازي رفت و برگشت سوپرجام اسپانيا انتقادات زيادي را به همراه داشته است.


به گزارش "ورزش سه"، بازیکن فرانسوی هیچ موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد و در 180 دقیقه بازی مقابل اتلتیکو فقط یک شوت زد ( که در چارچوب نبود). در حالی که آنچلوتی از عملکرد این بازیکن دفاع می کند و می گوید که نیازی به خرید در خط حمله نمی بیند، سران باشگاه به دنبال یک رقیب برای او هستند.

آمار بنزما تصمیم باشگاه برای خرید مهاجمی دیگر را توجیه می کند. او در 15 بازی اخیر خود برای رئال فقط یک گل زده است و آخرین گل او مربوط به چهار ماه پیش در بازی رفت مقابل بایرن است.


احمدرضا صفري بازدید : 39 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

قرارداد سوپرماريو با ليورپول شامل بندي است که حضور اين بازيکن را در صورت رفتار خوب و حاشيه نداشتن براي يک فصل ديگر تمديد مي‌کند.


به گزارش "ورزش سه"، این قرارداد به روشنی خواهان تحت کنترل داشتن بازیکن پرحاشیه ی ایتالیایی میباشد تا ازاین طریق از ضررهای احتمالی رفتارهای این بازیکن به تیم و خودش جلوگیری کند. جریمه های در نظر گرفته شده در این قراراد در صورت سرپیچی از الزاماتی که در متن این توافق وجود دارد عملی میشود.

مدیر برنامه های بالوتلی در حال کار کردن روی جزییات این جریمه ها می‌باشد تا در نهایت قراردادی سه ساله با لیورپول به ثبت برساند.

سران باشگاه لیورپول به مهاجم سابق منچسترسیتی هشدار داده اند که هرگونه سوء رفتار احتمالی جرایمی حتی تا سقف 125000 یورو برای این بازیکن در بر خواهد داشت.

البته در کنار این هشدارها قرمزها بندی در قرارداد قرارداده‌اند که به این باشگاه اجازه می‌دهد در صورت رفتار مناسب این بازیکن قرارداد او را برای یک فصل دیگر تمدید خواهند نمود.


احمدرضا صفري بازدید : 59 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

مهاجم تيم کابيليه الجزاير روز گذشته (شنبه) در زمين فوتبال درگذشت.


  "آلبرت ایبوزه" به دلیل برخورد یک شی از طرف هواداران فوتبال در لیگ این کشور روی زمین افتاد و درگذشت.

به گزارش ایسنا ، باشگاه کابیلیه الجزایر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه مهاجم کامرونی تیم روز گذشته بر اثر پرتاب شی‌ از سوی یک تماشاگر درگذشت. باشگاه از صمیم قلب با خانواده او همدردی می‌کند و این موضوع قرار است به صورت جدی از طرف وزارت کشور الجزایر مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود چه کسی عامل کشته شدن این مهاجم شده است. تمام دنیای فوتبال از این خبر ناراحت هست. بسیار متاسفیم که این اتفاق در لیگ ما و برای یکی از بازیکنان تیم کابیلیه رخ داده است. امیدواریم که آلبرت ایبوزه در صلح آرامش ابدی قرار گیرد.

ایبوزه روز گذشته موفق شد در پیروزی دو بر یک تیمش برابر "USM" یک گل به ثمر برساند اما در دقایق پایانی شی سنگین از سوی هواداران به سر او برخورد کرد و این بازیکن نقش بر زمین شد و درگذشت.

"آلبرت ایبوزه" 24 ساله در سال 2013 به تیم کابیلیه الجزایر پیوست. او پیش از این در چند تیم کامرونی و مالزیایی عضویت داشت.
احمدرضا صفري بازدید : 42 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (1)

تيم فوتبال آرسنال به سختي در ديداري خارج از خانه مقابل اورتون به تساوي رسيد.


به گزارش "ورزش سه" ، آرسنال در حالی که به عنوان تیم مهمان این بازی به شهر لیورپول رفته بود در نهایت و طی یک بازی پرافت و خیز توانست در 8 دقیقه ی پایانی بازی با اورتون یک تساوی با ارزش بگیرد.

گلهای اورتون را در دقایق 19 و 45 به ترتیب کولمن و نایسمیت و گلهای آرسنال را رمزی و ژیرو به ترتیب در دقایق 83 و 90 به ثمر رساندند.آرسنال حالا تیم 4 امتیازی جدول است و اورتون نیز 2 امتیازی شد.
احمدرضا صفري بازدید : 39 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

در دومين روز از آغاز فصل جديد رقابت‌هاي بوندسليگا، بروسيا دورتموند مقابل بايرلورکوزن اولين شکست فصلش را پذيرفت.


به گزارش "ورزش سه" ، در این مسابقه که با نتیجه 2 بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید، کریم بالعربی در ثانیه 9 بازی دروازه دورتموند را باز کرد و به این ترتیب رکورد تازه‌ای بر جای گذاشت. این گل سریع‌ترین گل تاریخ بوندسلیگا بود. 

در ادامه دورتموند تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشت، اما به نتیجه نرسید، لورکوزن در این دیدار بازی هجومی و سطح بالایی از خود نشان داد و موقعیت‌های گلزنی بیشتری روی دروازه دورتموند خلق کرد.

در دقایق پایانی بازی این  استفان کيسلينگ بود که کار را برای دورتموند تمام کرد و فاصله را به 2گل رساند.

ترکیب دورتموند: میشل لانگراک، لوکاس پیژچک، سوکراتس، گینتر، دورم، کهل، میلوش یوجیچ، آوبامیانگ، مارکو رویس، میخیتاریان و ایموبیله
سرمربی: یورگن کلوپ

ترکیب بایرلورکوزن: لنو، یوداچ، تورپاک، اسپاهیچ، بوئنیش، کاسترو، رالفس، بالعربی، سان، کالهان اوغلو، کیسلینگ
سرمربی: راجر اشمیت


احمدرضا صفري بازدید : 44 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

گي يوم بلگه، ستون نويس مشهور رسانها هاي ورزشي جهان خبر از انتقال آنخل دي ماريا به منچستريونايتد داد.


 به گزارش "ورزش سه" ، دی ماریا از که از فهرست بازیکنان این فصل رئال خارج شده ، بازیکنی با ارزش و بزرگ است که ظاهرا شماره 7 یونایتد را به تن خواهد کرد . او به حرف کریس رونالدو گوش کرده که به او پیشنهاد داده از رئال برود . 
این خبر قرار است رسما در روز دوشنبه اعلام شود. دی ماریا بزرگترین نام نقل و انتقالات این فصل اروپا بود.بازیکنی که با درخشش خیره کننده رئال را فاتح لیگ قهرمانان اروپا کرد.


احمدرضا صفري بازدید : 40 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

مدافع برزيلي تيم اينتر که به تازگي با قراردادي 9 ميليون يورويي به اين تيم پيوسته مي گويد مطمئن است نيمار بعد از مصدوميت با قدرت هرچه تمام تر به بازي هاي خوبش براي بارسلونا ادامه خواهد داد.


 به گزارش "ورزش سه" ، اشاره ی دودو به مصدومیت قوزک پای نیمار است که چند روز پیش بار دیگر این برزیلی محبوب را مجبور به تماشای بازی تیمش در اولین بازی لالیگا مقابل الچه کرده است. این بازی یکشنبه ی همین هفته برگزار خواهد شد. این مصدومیت یک هفته پس از بهبودی کامل مهره ی کمر این بازیکن بود که در بازی یک چهارم نهایی برزیل با کلمبیا در جام جهانی اخیر اتفاق افتاد.

دودو در این باره می گوید: ما همسایه بودیم و دوستان بچگی هم محسوب میشویم .با هم فوتسال بازی می کردیم .باید بگویم او خارق العاده است. مطمئنم او با وجود این مصدومیت دوباره با انرژی و قدرت بازخواهد گشت.  

احمدرضا صفري بازدید : 44 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

جدايي خديرا و دي ماريا از رئال مادريد قريب الوقوع به نظر مي رسد.


به گزارش "ورزش سه"، خط خوردن سامی خدیرا و آنخل دی ماریا از لیست بازی دیشب رئال مادرید مقابل اتلتیکو نشان داد که جدایی این دو بازیکن از رئال در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات قطعی است.

خدیرا دیروز اردوی رئال را ترک کرد و به لایپزیگ رفت تا بازی برادرش را از نزدیک تماشا کند. گفته می شود او با مبلغی بین 15 تا 20 میلیون یورو به زودی به بایرن ملحق می شود.

دی ماریا نیز با پیشنهادی با مبلغ 65 تا 70 میلیون یورو با دستمزد سالانه هشت میلیون یورو از منچستریونایتد مواجه است. بدین ترتیب رئال در ازای این دو بازیکن حداقل 80 میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

احمدرضا صفري بازدید : 41 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

هواداران اتلتيکومادريد ديشب در ميدان نپتونو در مادريد قهرماني سوپرجام اسپانيا را جشن گرفتند.


به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو با نتیجه یک بر صفر بر رئال مادرید در ویسنته کالدرون غلبه کرد تا اولین جام فصل خود را کسب کند و سوپرجام اسپانیا را بالای سر ببرد.

علیرغم دیرهنگام بودن بازی، سه هزار هوادار اتلتیکو دیشب به میدان نپتونو رفتند و غلبه بر حریف دیرینه را جشن گرفتند.

احمدرضا صفري بازدید : 33 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

پنجاهمين دور رقابت‌هاي بوندسليگا آغاز شده است. نگاهي مي‌اندازيم به نقاط قوت و ضعف تيم دورتموند در فصل جديد.


به گزارش "ورزش سه"، این تیم چهار بازیکن جدید را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته است. درمقابل رابرت لواندوفسکی آقای گل فصل گذشته، دورتموند را ترک کرده است. از سویی ژاکوب بلاژیکوفسکی و نوان سوبوتیچ مصدومیت خود را پشت سر گذاشته‌اند و امید آن می‌رود که ایلکای گوندوگان هم تا پاییز، بهبودی کامل خود را بدست آورد.

میشاییل زورک مدیر ورزشی باشگاه دورتموند معتقد است: "در مجموع سطح تیم ما بالاتر رفته است. تیمی که بخواهد در اروپا مدام در مرکز توجهات قرارگیرد، باید ترکیب با کیفیتی داشته باشد."

ستاره تیم دورتموند یورگن کلوپ است و خواهد بود. حرفه‌ای، جذاب، شوخ طبع، پرحرارت. کلوپ تصویر دورتموند است، درعین حال دیگرانی هم هستند که ظرفیت ستاره باشگاه شدن را دارند. یکی از آنها مت هوملز است که عملکردش نشان داده قادر به رهبری‌ تیم است و به همین دلیل به عنوان کاپیتان جدید دورتموند انتخاب شده است. مارکو رویس هم با بیش از پنج میلیون هوادار در شبکه‌های اجتماعی، یکی دیگر از آنهاست.

احمدرضا صفري بازدید : 39 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

مونير الحدادي در بازي روز يکشنبه بارسا مقابل الچه در ترکيب اصلي کاتالان ها قرار خواهد گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن مراکشی الاصل که عملکرد درخشانی در بازی‌های دوستانه تابستانی از خود ارائه داد، فردا فرصت دارد تا در سن 18 سالگی در ترکیب بارسا در اولین بازی فصل این تیم قرار بگیرد.

مصدومیت پدرو و نیمار و محرومیت سوارز موجب شده است که الحدادی بتواند فرصت خودنمایی پیدا کند.

احمدرضا صفري بازدید : 40 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

جونيور مالاندا هافبک دفاعي 19 ساله ولفسبورگ ديشب در بازي با بايرن بزرگ ترين بخت گلزني فصل را از دست داد.


مالاندا در لحظات پایانی این دیدار و در حالیکه تیمش دو بر یک از بایرن عقب بود با گذشتن از نویر توپ را از روي خط دروازه به طرز عجیب و غریبی به بيرون زد.

در تصاویر زیر نحوه هدر رفتن این موقعیت استثنایی را تماشا خواهید کرد:







احمدرضا صفري بازدید : 42 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (1)

دروازه بان تيم نايب قهرمان جهان و باشگاه سامپدوريا مورد توجه ليورپول قرار گرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، حالا و بعد از رد پیشنهاد دینامو مسکو ممکن است رومرو به لیورپول منتقل شود.

شایان ذکر است دروازه بان اول تیم ملی آرژانتین در جام جهانی برزیل و بخصوص در دو برد این تیم مقابل ایران و هلند نقش موثری ایفا نمود.
احمدرضا صفري بازدید : 40 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (1)

ژوزه مورينيو سرمربي چلسي هم به خيل آدم هايي پيوست که سطل آب يخ را روي سرشان خالي مي‌ کنند.


به گزارش "ورزش سه"، این یک کمپین جدید و فانتزی است که علیه بیماری "ای ال اس" برنامه ریزی شده و تبش همه جای دنیا را گرفته است و چهره های مشهور بسیاری با خالی کردن سطل آب یخ روی سرشان علاوه بر آنکه در گرمای تابستان لذتی برده اند خود را در یک کار اجتماعی سهیم می‌ دانند، چیزی که به چالش سطل یخ معروف شده است. از بین فوتبالیست های معروف کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، رابی فن پرسی و ... در این کار حضور یافته اند.

 






عزت جانملکی مشهورترین قربانی ای ال اس
بیماری ای ال اس حالا یکی از مشهورترین بیماری های دنیا سندرمی که در سلسله اعصاب مغز و ماهیچه عمل کرده و این عصب ها را به تدریج از کار می‌ اندازد. مشهورترین بیمار مبتلا به ای ال اس، استیفن هاوکینگ فیزیکدان مشهور انگلیس است. این بیماری که حالا به دلیل چالش سطل آب یخ در جهان مشهور شده، در ایران هم یک قربانی مشهور دارد؛ عزت جانملکی مدافع سابق استقلال که در فوتبال ایران به سیم خاردار مشهور بود. جان ملکی در سال 1378 به دیدار باقی شتافته است.


احمدرضا صفري بازدید : 49 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (2)

اوساسونا در شرايطي امشب در ديدار مقابل بارسلوناي B به ميدان مي‌رود که کاپيتان تيم ملي ايران را به همراه نخواهد داشت.


اوساسونا امشب در پیکارهای دسته دوم لیگ اسپانیا به مصاف بارسلونای B خواهد رفت و بر این اساس لیست 17 نفره بازیکنان این تیم برای دیدار از سوی سرمربی این تیم اعلام شده است و بر این اساس نام جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در این فهرست قرار ندارد.

به گزارش فارس، سایت اوساسونا علت غیبت نکونام را به دلیل عدم ثبت انتقال و قرارداد او عنوان کرده است و بازیکن سابق استقلال این بازی را از دست خواهد داد.

این دیدار امشب ساعت 21:30 به میزبانی اوساسونا در پامپلونا برگزار می‌شود.

*اسامی بازیکنان اوساسونا به شرح زیر است:

دروازه‌بانان: آسیر ریسگو، روبرتو سانتاماریا

مدافعان: میگوئل فلانو، خاویر فلانو، اچایده، اویر

هافبک‌ها: سیلوا، دلاس کوئواس، سی‌سی، لوئه، روبرتو تورس، باراخا، میکل مرینو، الکس برینگوئر

مهاجمان: مانو اونوو، نینو، کنان کودرو


احمدرضا صفري بازدید : 43 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

اعتراض هاي سيمئونه در بازي برگشت سوپرجام اسپانيا ممکن است که با تاواني سنگين مواجه شود.


به گزارش "ورزش سه"، سیمئونه دیشب به علت اعتراض به داور از زمین اخراج شد. فرناندز بوربالان، داور بازی در گزارش خود نوشته است:" مربی اتلتیکو به خاطر اعتراض به شکلی ناخوشایند با دستان رو به بالا و خروج از محوطه فنی خود به صورت مداوم از زمین اخراج شد. پس از اخراج شدن با دست باز به سر داور چهارم دو بار ضربه زد. پیش از خروج از زمین چندین بار به شکل اعتراض دست زد. "

دلیل اعتراض سیمئونه برخورد خوانفران و کوئنت رائو بود که موجب مصدومیت جزئی بازیکن اتلتیکو شد.این مربی احتمالا یک یا دو جلسه به خاطر اخراج شدن، دو جلسه به خاطر اعتراض و یک تا سه جلسه به خاطر دیدن بازی از روی سکوها محروم خواهد شد.

بر طبق قوانین جدید فوتبال اسپانیا، مربیانی که اخراج می شوند باید مستقیما به رختکن بروند و حق تماشای بازی از روی سکوها را ندارند. در بخش دیگری از گزارش داور آمده است:" در دقیقه 58 داور چهارم دید که سیمئونه پشت نیمکت اتلتیکو حضور پیدا کرده است ، آن هم در حالی که باید از زمین اخراج می شد."
احمدرضا صفري بازدید : 38 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

اتلتيکومادريد با برتري يک بر صفر برابر تيم همشهري خود رئال مادريد قهرمان سوپرجام اسپانيا شد.


به گزارش "ورزش سه"، اين دو تيم که در بازي رفت و در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به تساوي 1-1 رسيده بودند، ساعاتي پيش در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف هم رفتند و اتلتيکو با تک گل ماندزوکيچ که در دقيقه 2 به ثمر رسيد حريف سرشناس خود را شکست داد. 
رئال در نیمه اول می توانست گل بزند اما در نیمه دوم افت کرد. تیمی که با حضور خامس ، رونالدو، بیل و بنزما موقعیت های مناسبی خلق نکرد و این دیدار با تک گل ماندزوکیچ به نفع سرخپوشان مادریدی به پایان رسید.
رئال مادريد در اين بازي رونالدو را در ابتدايي بازي در ترکيب نداشت ولي او از آغاز نيمه دوم وارد زمين شد. درضمن ديگو سيمئونه سرمربي اتلتيکو در نيمه اول به دليل اعتراض به داوري اخراج شد. او با اين برد انتقام شکست در فينال ليگ قهرمانان اروپا را از رئال گرفت.


احمدرضا صفري بازدید : 48 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

کريم بنزما، تنها مهاجم ترکيب رئال مادريد در پنج ماه اخير فقط يک گل براي اين تيم به ثمر رسانده است.


 به گزارش "ورزش سه" ، بنزما از زمانی که دو گل به بارسلونا در لالیگا زد تا کنون، 14 بار برای رئال به میدان رفته است و فقط یک بار مقابل بایرن در برنابئو موفق به گلزنی شده است.

 بنزما 571 دقیقه است که برای رئال مادرید گل نزده است که تا بدترین رکوردش در تیم ملی فرانسه با 1222 دقیقه گل نزدن فاصله دارد.

بنزما که اخیرا قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کرده است، شانزدهمین گلزن برتر تاریخ رئال با 111 گل در 237 بازی است.

احمدرضا صفري بازدید : 45 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

مهاجم بارسلونا دوباره مصدوم شد.


 به گزارش "ورزش سه" ،  نیمار، ستاره بارسلونا به علت مصدومیت تمرین امروز این تیم را ترک کرد. این بازیکن دوشنبه پس از مصدومیت خود، به طور کامل ریکاوری کرده بود و در بازی دوستانه مقابل لئون مکزیک شرکت کرد اما دوباره مصدوم شده است.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مدت دقیق دوری این بازیکن از میادین مشخص نیست. نیمار امروز قرار بود که در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند اما مصدومیت وی باعث شد که این اتفاق منتفی شود و ژاوی هرناندز به جای وی پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

احمدرضا صفري بازدید : 53 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

در بازي امشب مقابل اتلتيکو مشخص نيست که کيلور ناواس درون دروازه رئال قرار مي گيرد يا ايکر کاسياس.


به گزارش "ورزش سه" ، به احتمال فراوان کاسیاس فصل آینده درون دروازه رئال می ایستد اما برای بازی امشب ، مربی ایتالیایی هنوز تصمیم قطعی را نگرفته است. از سویی کاسیاس از نظر بدنی آماده تر است چرا که دو هفته زودتر به تمرین رئال اضافه شده است اما از سویی دیگر ناواس نیاز به بازی کردن دارد و ویلیام وچی، مربی دروازه بان های رئال در مورد او می گوید:" از بهترین بازیکنانی است که با او تمرین کرده ام."

ناواس قرار است که فصل آینده دروازه بان رئال در بازیهای جام حذفی و احتمالا جام باشگاه های جهان باشد. بازی اول رئال در کوپا در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) خواهد بود و از حالا تا آن زمان فرصت زیادی باقی مانده است و بازی نکردن ناواس در این مدت یک ریسک به شمار می رود.

از طرفی دیگر مربی ایتالیایی می داند که کاسیاس هرگز مقابل اتلتیکو نباخته است و حضور او در دربی امشب یک انگیزه مضاعف برای تیم خواهد بود.

اتلتیکو در این تابستان یکی از مشتریان کیلور ناواس بود و دروازه بان کاستاریکایی فصل گذشته یک بازی خارق العاده را در مقابل آنها داشت. مسلما اگر ناواس در ترکیب رئال باشد، اتفاق خوشایندی برای او خواهد بود.

احمدرضا صفري بازدید : 65 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

روزنامه "اسپورت" چاپ اسپانيا نوشت: "بارسلونا رقيب جدي بايرن براي به خدمت گرفتن مارکو رويس است.


  به گزارش "ورزش سه" ، کاتالان‌ها قصد دارند پس از جذب این بازیکن وی را دوباره تا سال 2015 به دورتموند قرض دهند. دلیل این موضوع آن است که بارسلونا از سوی فیفا برای دوسال از خرید بازیکن محروم شده است. این جریمه از یکم ژانویه 2015 اعمال می‌شود. اگر آبی اناری‌ها بخواهند رویس را به کاتالونیا بیاورند، باید تا قبل از آن تاریخ دست بکار شوند.

احمدرضا صفري بازدید : 89 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

سرمربي تيم قهرمان آرژانتين در جام 1978 معتقد است که اين بازيکن در فصل پيش بهترين بازيکن لاليگا بوده است.


 به گزارش "ورزش سه" ، او میگوید دی ماریا مورد بی مهری رئالی ها قرار گرفته و احترامی را که باید دریافت نمیکند.او این بازیکن پیشین بنفیکا را در سال 2014 حتی بهتر از مسی و رونالدو دیده است.

این بازیکن آرژانتینی در فصل پیش برای رئال یکی از بهترین مهره ها بوده ودر کسب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان نقش اصلی را داشته است.اما حالا به نظر میرسد با ورود جیمز رودریگز و تونی کروس به برنابئو جایگاه او در ترکیب اصلی تیم مورد تهدید قرار گرفته باشد.

منوتی درباره ی این موضوع می گوید: این بازیکن در ماههای اخیر درخششی غیر قابل انکار داشته و چه در جام جهانی و لیگ اسپانیا و اروپا توانسته کیفیتی حتی بالاتر از مسی و رونالدو به نمایش بگذارد. به نظر من رفتاری که رئال با او دارد بی عدالتی محض است. آنها رودریگز را آوردند تا با فروش پیراهنهایش سود بالایی به جیب بزنند. او برای رئال مثل یک کالای تجاری کار می کند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام من احمدرضا صفری هستم به وبلاگ من خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
نظرسنجی
نظرتون در مورد وبم چیه؟
شما طرفدار کدام بازیکن هستید؟
تیم مورد علاقه شما؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 1,458
  • بازدید کلی : 7,129