loading...
LIONEL MESSI FANS
احمدرضا صفري بازدید : 44 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

گي يوم بلگه، ستون نويس مشهور رسانها هاي ورزشي جهان خبر از انتقال آنخل دي ماريا به منچستريونايتد داد.


 به گزارش "ورزش سه" ، دی ماریا از که از فهرست بازیکنان این فصل رئال خارج شده ، بازیکنی با ارزش و بزرگ است که ظاهرا شماره 7 یونایتد را به تن خواهد کرد . او به حرف کریس رونالدو گوش کرده که به او پیشنهاد داده از رئال برود . 
این خبر قرار است رسما در روز دوشنبه اعلام شود. دی ماریا بزرگترین نام نقل و انتقالات این فصل اروپا بود.بازیکنی که با درخشش خیره کننده رئال را فاتح لیگ قهرمانان اروپا کرد.


احمدرضا صفري بازدید : 40 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

مدافع برزيلي تيم اينتر که به تازگي با قراردادي 9 ميليون يورويي به اين تيم پيوسته مي گويد مطمئن است نيمار بعد از مصدوميت با قدرت هرچه تمام تر به بازي هاي خوبش براي بارسلونا ادامه خواهد داد.


 به گزارش "ورزش سه" ، اشاره ی دودو به مصدومیت قوزک پای نیمار است که چند روز پیش بار دیگر این برزیلی محبوب را مجبور به تماشای بازی تیمش در اولین بازی لالیگا مقابل الچه کرده است. این بازی یکشنبه ی همین هفته برگزار خواهد شد. این مصدومیت یک هفته پس از بهبودی کامل مهره ی کمر این بازیکن بود که در بازی یک چهارم نهایی برزیل با کلمبیا در جام جهانی اخیر اتفاق افتاد.

دودو در این باره می گوید: ما همسایه بودیم و دوستان بچگی هم محسوب میشویم .با هم فوتسال بازی می کردیم .باید بگویم او خارق العاده است. مطمئنم او با وجود این مصدومیت دوباره با انرژی و قدرت بازخواهد گشت.  

احمدرضا صفري بازدید : 44 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

جدايي خديرا و دي ماريا از رئال مادريد قريب الوقوع به نظر مي رسد.


به گزارش "ورزش سه"، خط خوردن سامی خدیرا و آنخل دی ماریا از لیست بازی دیشب رئال مادرید مقابل اتلتیکو نشان داد که جدایی این دو بازیکن از رئال در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات قطعی است.

خدیرا دیروز اردوی رئال را ترک کرد و به لایپزیگ رفت تا بازی برادرش را از نزدیک تماشا کند. گفته می شود او با مبلغی بین 15 تا 20 میلیون یورو به زودی به بایرن ملحق می شود.

دی ماریا نیز با پیشنهادی با مبلغ 65 تا 70 میلیون یورو با دستمزد سالانه هشت میلیون یورو از منچستریونایتد مواجه است. بدین ترتیب رئال در ازای این دو بازیکن حداقل 80 میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

احمدرضا صفري بازدید : 41 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

هواداران اتلتيکومادريد ديشب در ميدان نپتونو در مادريد قهرماني سوپرجام اسپانيا را جشن گرفتند.


به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو با نتیجه یک بر صفر بر رئال مادرید در ویسنته کالدرون غلبه کرد تا اولین جام فصل خود را کسب کند و سوپرجام اسپانیا را بالای سر ببرد.

علیرغم دیرهنگام بودن بازی، سه هزار هوادار اتلتیکو دیشب به میدان نپتونو رفتند و غلبه بر حریف دیرینه را جشن گرفتند.

احمدرضا صفري بازدید : 33 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

پنجاهمين دور رقابت‌هاي بوندسليگا آغاز شده است. نگاهي مي‌اندازيم به نقاط قوت و ضعف تيم دورتموند در فصل جديد.


به گزارش "ورزش سه"، این تیم چهار بازیکن جدید را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته است. درمقابل رابرت لواندوفسکی آقای گل فصل گذشته، دورتموند را ترک کرده است. از سویی ژاکوب بلاژیکوفسکی و نوان سوبوتیچ مصدومیت خود را پشت سر گذاشته‌اند و امید آن می‌رود که ایلکای گوندوگان هم تا پاییز، بهبودی کامل خود را بدست آورد.

میشاییل زورک مدیر ورزشی باشگاه دورتموند معتقد است: "در مجموع سطح تیم ما بالاتر رفته است. تیمی که بخواهد در اروپا مدام در مرکز توجهات قرارگیرد، باید ترکیب با کیفیتی داشته باشد."

ستاره تیم دورتموند یورگن کلوپ است و خواهد بود. حرفه‌ای، جذاب، شوخ طبع، پرحرارت. کلوپ تصویر دورتموند است، درعین حال دیگرانی هم هستند که ظرفیت ستاره باشگاه شدن را دارند. یکی از آنها مت هوملز است که عملکردش نشان داده قادر به رهبری‌ تیم است و به همین دلیل به عنوان کاپیتان جدید دورتموند انتخاب شده است. مارکو رویس هم با بیش از پنج میلیون هوادار در شبکه‌های اجتماعی، یکی دیگر از آنهاست.

احمدرضا صفري بازدید : 39 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

مونير الحدادي در بازي روز يکشنبه بارسا مقابل الچه در ترکيب اصلي کاتالان ها قرار خواهد گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن مراکشی الاصل که عملکرد درخشانی در بازی‌های دوستانه تابستانی از خود ارائه داد، فردا فرصت دارد تا در سن 18 سالگی در ترکیب بارسا در اولین بازی فصل این تیم قرار بگیرد.

مصدومیت پدرو و نیمار و محرومیت سوارز موجب شده است که الحدادی بتواند فرصت خودنمایی پیدا کند.

احمدرضا صفري بازدید : 40 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

جونيور مالاندا هافبک دفاعي 19 ساله ولفسبورگ ديشب در بازي با بايرن بزرگ ترين بخت گلزني فصل را از دست داد.


مالاندا در لحظات پایانی این دیدار و در حالیکه تیمش دو بر یک از بایرن عقب بود با گذشتن از نویر توپ را از روي خط دروازه به طرز عجیب و غریبی به بيرون زد.

در تصاویر زیر نحوه هدر رفتن این موقعیت استثنایی را تماشا خواهید کرد:







احمدرضا صفري بازدید : 42 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (1)

دروازه بان تيم نايب قهرمان جهان و باشگاه سامپدوريا مورد توجه ليورپول قرار گرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، حالا و بعد از رد پیشنهاد دینامو مسکو ممکن است رومرو به لیورپول منتقل شود.

شایان ذکر است دروازه بان اول تیم ملی آرژانتین در جام جهانی برزیل و بخصوص در دو برد این تیم مقابل ایران و هلند نقش موثری ایفا نمود.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
سلام من احمدرضا صفری هستم به وبلاگ من خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
نظرسنجی
نظرتون در مورد وبم چیه؟
شما طرفدار کدام بازیکن هستید؟
تیم مورد علاقه شما؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 1,473
  • بازدید کلی : 7,144