loading...
LIONEL MESSI FANS
احمدرضا صفري بازدید : 40 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (1)

ژوزه مورينيو سرمربي چلسي هم به خيل آدم هايي پيوست که سطل آب يخ را روي سرشان خالي مي‌ کنند.


به گزارش "ورزش سه"، این یک کمپین جدید و فانتزی است که علیه بیماری "ای ال اس" برنامه ریزی شده و تبش همه جای دنیا را گرفته است و چهره های مشهور بسیاری با خالی کردن سطل آب یخ روی سرشان علاوه بر آنکه در گرمای تابستان لذتی برده اند خود را در یک کار اجتماعی سهیم می‌ دانند، چیزی که به چالش سطل یخ معروف شده است. از بین فوتبالیست های معروف کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، رابی فن پرسی و ... در این کار حضور یافته اند.

 






عزت جانملکی مشهورترین قربانی ای ال اس
بیماری ای ال اس حالا یکی از مشهورترین بیماری های دنیا سندرمی که در سلسله اعصاب مغز و ماهیچه عمل کرده و این عصب ها را به تدریج از کار می‌ اندازد. مشهورترین بیمار مبتلا به ای ال اس، استیفن هاوکینگ فیزیکدان مشهور انگلیس است. این بیماری که حالا به دلیل چالش سطل آب یخ در جهان مشهور شده، در ایران هم یک قربانی مشهور دارد؛ عزت جانملکی مدافع سابق استقلال که در فوتبال ایران به سیم خاردار مشهور بود. جان ملکی در سال 1378 به دیدار باقی شتافته است.


احمدرضا صفري بازدید : 49 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (2)

اوساسونا در شرايطي امشب در ديدار مقابل بارسلوناي B به ميدان مي‌رود که کاپيتان تيم ملي ايران را به همراه نخواهد داشت.


اوساسونا امشب در پیکارهای دسته دوم لیگ اسپانیا به مصاف بارسلونای B خواهد رفت و بر این اساس لیست 17 نفره بازیکنان این تیم برای دیدار از سوی سرمربی این تیم اعلام شده است و بر این اساس نام جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در این فهرست قرار ندارد.

به گزارش فارس، سایت اوساسونا علت غیبت نکونام را به دلیل عدم ثبت انتقال و قرارداد او عنوان کرده است و بازیکن سابق استقلال این بازی را از دست خواهد داد.

این دیدار امشب ساعت 21:30 به میزبانی اوساسونا در پامپلونا برگزار می‌شود.

*اسامی بازیکنان اوساسونا به شرح زیر است:

دروازه‌بانان: آسیر ریسگو، روبرتو سانتاماریا

مدافعان: میگوئل فلانو، خاویر فلانو، اچایده، اویر

هافبک‌ها: سیلوا، دلاس کوئواس، سی‌سی، لوئه، روبرتو تورس، باراخا، میکل مرینو، الکس برینگوئر

مهاجمان: مانو اونوو، نینو، کنان کودرو


احمدرضا صفري بازدید : 43 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

اعتراض هاي سيمئونه در بازي برگشت سوپرجام اسپانيا ممکن است که با تاواني سنگين مواجه شود.


به گزارش "ورزش سه"، سیمئونه دیشب به علت اعتراض به داور از زمین اخراج شد. فرناندز بوربالان، داور بازی در گزارش خود نوشته است:" مربی اتلتیکو به خاطر اعتراض به شکلی ناخوشایند با دستان رو به بالا و خروج از محوطه فنی خود به صورت مداوم از زمین اخراج شد. پس از اخراج شدن با دست باز به سر داور چهارم دو بار ضربه زد. پیش از خروج از زمین چندین بار به شکل اعتراض دست زد. "

دلیل اعتراض سیمئونه برخورد خوانفران و کوئنت رائو بود که موجب مصدومیت جزئی بازیکن اتلتیکو شد.این مربی احتمالا یک یا دو جلسه به خاطر اخراج شدن، دو جلسه به خاطر اعتراض و یک تا سه جلسه به خاطر دیدن بازی از روی سکوها محروم خواهد شد.

بر طبق قوانین جدید فوتبال اسپانیا، مربیانی که اخراج می شوند باید مستقیما به رختکن بروند و حق تماشای بازی از روی سکوها را ندارند. در بخش دیگری از گزارش داور آمده است:" در دقیقه 58 داور چهارم دید که سیمئونه پشت نیمکت اتلتیکو حضور پیدا کرده است ، آن هم در حالی که باید از زمین اخراج می شد."
احمدرضا صفري بازدید : 38 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

اتلتيکومادريد با برتري يک بر صفر برابر تيم همشهري خود رئال مادريد قهرمان سوپرجام اسپانيا شد.


به گزارش "ورزش سه"، اين دو تيم که در بازي رفت و در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به تساوي 1-1 رسيده بودند، ساعاتي پيش در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف هم رفتند و اتلتيکو با تک گل ماندزوکيچ که در دقيقه 2 به ثمر رسيد حريف سرشناس خود را شکست داد. 
رئال در نیمه اول می توانست گل بزند اما در نیمه دوم افت کرد. تیمی که با حضور خامس ، رونالدو، بیل و بنزما موقعیت های مناسبی خلق نکرد و این دیدار با تک گل ماندزوکیچ به نفع سرخپوشان مادریدی به پایان رسید.
رئال مادريد در اين بازي رونالدو را در ابتدايي بازي در ترکيب نداشت ولي او از آغاز نيمه دوم وارد زمين شد. درضمن ديگو سيمئونه سرمربي اتلتيکو در نيمه اول به دليل اعتراض به داوري اخراج شد. او با اين برد انتقام شکست در فينال ليگ قهرمانان اروپا را از رئال گرفت.


احمدرضا صفري بازدید : 48 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

کريم بنزما، تنها مهاجم ترکيب رئال مادريد در پنج ماه اخير فقط يک گل براي اين تيم به ثمر رسانده است.


 به گزارش "ورزش سه" ، بنزما از زمانی که دو گل به بارسلونا در لالیگا زد تا کنون، 14 بار برای رئال به میدان رفته است و فقط یک بار مقابل بایرن در برنابئو موفق به گلزنی شده است.

 بنزما 571 دقیقه است که برای رئال مادرید گل نزده است که تا بدترین رکوردش در تیم ملی فرانسه با 1222 دقیقه گل نزدن فاصله دارد.

بنزما که اخیرا قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کرده است، شانزدهمین گلزن برتر تاریخ رئال با 111 گل در 237 بازی است.

احمدرضا صفري بازدید : 45 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

مهاجم بارسلونا دوباره مصدوم شد.


 به گزارش "ورزش سه" ،  نیمار، ستاره بارسلونا به علت مصدومیت تمرین امروز این تیم را ترک کرد. این بازیکن دوشنبه پس از مصدومیت خود، به طور کامل ریکاوری کرده بود و در بازی دوستانه مقابل لئون مکزیک شرکت کرد اما دوباره مصدوم شده است.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مدت دقیق دوری این بازیکن از میادین مشخص نیست. نیمار امروز قرار بود که در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند اما مصدومیت وی باعث شد که این اتفاق منتفی شود و ژاوی هرناندز به جای وی پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

احمدرضا صفري بازدید : 53 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

در بازي امشب مقابل اتلتيکو مشخص نيست که کيلور ناواس درون دروازه رئال قرار مي گيرد يا ايکر کاسياس.


به گزارش "ورزش سه" ، به احتمال فراوان کاسیاس فصل آینده درون دروازه رئال می ایستد اما برای بازی امشب ، مربی ایتالیایی هنوز تصمیم قطعی را نگرفته است. از سویی کاسیاس از نظر بدنی آماده تر است چرا که دو هفته زودتر به تمرین رئال اضافه شده است اما از سویی دیگر ناواس نیاز به بازی کردن دارد و ویلیام وچی، مربی دروازه بان های رئال در مورد او می گوید:" از بهترین بازیکنانی است که با او تمرین کرده ام."

ناواس قرار است که فصل آینده دروازه بان رئال در بازیهای جام حذفی و احتمالا جام باشگاه های جهان باشد. بازی اول رئال در کوپا در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) خواهد بود و از حالا تا آن زمان فرصت زیادی باقی مانده است و بازی نکردن ناواس در این مدت یک ریسک به شمار می رود.

از طرفی دیگر مربی ایتالیایی می داند که کاسیاس هرگز مقابل اتلتیکو نباخته است و حضور او در دربی امشب یک انگیزه مضاعف برای تیم خواهد بود.

اتلتیکو در این تابستان یکی از مشتریان کیلور ناواس بود و دروازه بان کاستاریکایی فصل گذشته یک بازی خارق العاده را در مقابل آنها داشت. مسلما اگر ناواس در ترکیب رئال باشد، اتفاق خوشایندی برای او خواهد بود.

احمدرضا صفري بازدید : 65 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

روزنامه "اسپورت" چاپ اسپانيا نوشت: "بارسلونا رقيب جدي بايرن براي به خدمت گرفتن مارکو رويس است.


  به گزارش "ورزش سه" ، کاتالان‌ها قصد دارند پس از جذب این بازیکن وی را دوباره تا سال 2015 به دورتموند قرض دهند. دلیل این موضوع آن است که بارسلونا از سوی فیفا برای دوسال از خرید بازیکن محروم شده است. این جریمه از یکم ژانویه 2015 اعمال می‌شود. اگر آبی اناری‌ها بخواهند رویس را به کاتالونیا بیاورند، باید تا قبل از آن تاریخ دست بکار شوند.

احمدرضا صفري بازدید : 90 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

سرمربي تيم قهرمان آرژانتين در جام 1978 معتقد است که اين بازيکن در فصل پيش بهترين بازيکن لاليگا بوده است.


 به گزارش "ورزش سه" ، او میگوید دی ماریا مورد بی مهری رئالی ها قرار گرفته و احترامی را که باید دریافت نمیکند.او این بازیکن پیشین بنفیکا را در سال 2014 حتی بهتر از مسی و رونالدو دیده است.

این بازیکن آرژانتینی در فصل پیش برای رئال یکی از بهترین مهره ها بوده ودر کسب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان نقش اصلی را داشته است.اما حالا به نظر میرسد با ورود جیمز رودریگز و تونی کروس به برنابئو جایگاه او در ترکیب اصلی تیم مورد تهدید قرار گرفته باشد.

منوتی درباره ی این موضوع می گوید: این بازیکن در ماههای اخیر درخششی غیر قابل انکار داشته و چه در جام جهانی و لیگ اسپانیا و اروپا توانسته کیفیتی حتی بالاتر از مسی و رونالدو به نمایش بگذارد. به نظر من رفتاری که رئال با او دارد بی عدالتی محض است. آنها رودریگز را آوردند تا با فروش پیراهنهایش سود بالایی به جیب بزنند. او برای رئال مثل یک کالای تجاری کار می کند.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
سلام من احمدرضا صفری هستم به وبلاگ من خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
نظرسنجی
نظرتون در مورد وبم چیه؟
شما طرفدار کدام بازیکن هستید؟
تیم مورد علاقه شما؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 1,477
  • بازدید کلی : 7,148