loading...
LIONEL MESSI FANS
احمدرضا صفري بازدید : 36 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (1)

هافبک اهل کرواسي بارسلونا اعلام کرد منتظر هستند تا زمان بگذرد تا بازيکن اروگوئه‌اي اين تيم در کنار ساير بازيکنان به ميدان برود.


ایوان راکیتیچ پس از اولین بازی سوارز در بارسلونا که شب گذشته مقابل لئون به میدان رفت، مدعی شد که به دنبال شناختن خرید جدید تیمش است.
به نقل از فارس، پس از اینکه هفته گذشته محرومیت سوارز از تمرین با تیمش از سوی دادگاه عالی ورزش برداشته شد، بازیکن تیم ملی اروگوئه موفق شد در دیدار دوستانه شب گذشته تیمش مقابل لئون در جام خوان گامپر اولین بازی خود را برای آبی‌اناری‌ها انجام دهد.
سوارز به دلیل گاز گرفتن کیه‌لینی در رقابت‌های جام‌جهانی از بازی کردن برای این تیم تا اکتبر محروم است اما راکیتیچ هنوز از پیوستن سوارز به این باشگاه هیجان‌زده است و اظهار داشت: داشتن سوارز در ترکیب تیم برای ما بسیار مهم است و در حال تلاش برای شناخت وی هستم. همه ما با توانایی‌های او آشنا هستیم و او در آینده کمک زیادی برای خلق لحظات بزرگ به تیم خواهد کرد بنابراین فقط باید منتظر باشیم تا زمان بگذرد و بتوانیم او را در زمین کنار خودمان احساس کنیم.

 

احمدرضا صفري بازدید : 41 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

بارسلونا با برتري شش بر صفر برابر ليون مکزيک فاتح جام "خوآن گامپر" شد.


بارسلونا و لیون مکزیک شب گذشته برای تعیین قهرمان جام "خوآن گامپر" به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری پر گل آبی اناری‌ها به پایان رسید.
بارسلونا که با لوئیس انریکه چهره جدیدی پیدا کرده است، موفق شد با شش گل لیون مکزیک را شکست دهد.
برای بارسلونا در این دیدار لیونل مسی در دقیقه‌ چهار خیلی زود گلزنی کرد. نیمار برزیلی موفق شد بازگشت خوبی به ترکیب تیمش داشته باشد و گل دوم آبی اناری‌ها را به زیبایی در دقیقه‌ 12 به ثمر برساند.
در دقایق پایانی نیمه نخست نیز همکاری مسی و نیمار باعث شد تا این بازیکن برزیلی گل سوم مسابقه را نیز به ثمر برساند تا نیمه نخست با برتری سه بر صفر بارسلونا به پایان رسیده باشد. نیمه دوم نیز با برتری مطلق بارسلونا شروع شد. منیر الحدادی پدیده جدید بارسلونا موفق شد دو بار در دقایق 56 و 78 برای تیمش گلزنی کند. اما این پایان کار نبود. ساندرو بازیکن جوان بارسلونا در دقیقه‌ 90 مسابقه توانست گل ششم را به ثمر رساند تا این دیدار به برتری پر گل بارسلونا به پایان برسد.
پیش از شروع این بازی لوئیس سوآرس ، مهاجم جدید بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به هواداران این تیم معرفی شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. این بازیکن اروگوئه‌ای که دوران محرومیتش را سپری می‌کند از روی سکوها نظاره گر پیروزی تیمش بود.

 

احمدرضا صفري بازدید : 29 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

رئال مادريد در مقابل اتلتيکو به دنبال دهمين قهرماني تاريخ خود در سوپرجام اسپانياست.


به گزارش "ورزش سه"، رئال در طول تاریخ خود دو بار کمتر از بارسلونا به قهرمانی سوپرجام رسیده است. این مسابقه از سال 1982 آغاز شد و از آن زمان جدال قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی بود. برای اولین بار در تاریخ ، رئال و اتلتیکو در سوپرجام مقابل هم قرار می گیرند.

رئال مادرید 9 بار قهرمان سوپرجام شده است (1988، 1989، 1990، 1993، 1997، 2001، 2003، 2008 و 2012). سپیدپوشان پنج بار بارسلونا را در این مسابقه شکست داده اند و ساراگوسا ، مایورکا و والنسیا هر کدام یک بار در سوپرجام اسپانیا مغلوب رئال شده اند. در سال 1989 رئال به واسطه بردن لیگ و جام حذفی ، بدون برگزاری مسابقه این جام را کسب کرد.

اتلتیکومادرید اما فقط یک بار در تاریخ خود قهرمان سوپرجام اسپانیا شده است. تنها قهرمانی آنها در سال 1985 در مقابل بارسلونا بود.

 

احمدرضا صفري بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

اتلتيکومادريد همچنان از سبک خوشحالي کريستيانو رونالدو در فينال ليگ قهرمانان اروپا ناراضي است.


به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پس از زدن گل چهارم رئال در پیروزی 4 بر 1 در مقابل اتلتیکو پیراهنش را در آورد و با تمام قوا خوشحالی کرد. اتفاقی که با نارضایتی هواداران و سران اتلتیکو همراه شد.

اتلتیکویی ها اعتقاد داشتند که زدن گل چهارم از روی نقطه پنالتی آن قدر ها اهمیت نداشته است که رونالدو با تمام وجود برای آن خوشحالی کند.

بعدها مشخص شد که دلیل خوشحالی رونالدو ، ضبط شدن این حرکت او توسط دوربین هایی در استادیوم بوده است که قصد ساختن فیلمی راجع به زندگی او را داشته اند اما هواداران اتلتیکو همچنان آن اتفاق را از یاد نبرده اند و در بازی جمعه رئال در ویسنته کالدرون احتمالا به دنبال انتقامجویی خواهند بود.

 

احمدرضا صفري بازدید : 42 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

داگلاس، مدافع آينده بارسلونا احتمالا به صورت قرضي به سائوپائولو باز خواهد گشت.


به گزارش "ورزش سه"، حضور بارترا و آلوس در بارسلونا موجب می شود که کاتالان ها فعلا نیازی به این مدافع راست نداشته باشند و به فکر بازگرداندن قرضی او به سائوپائولو در فصل آینده بیافتند.

بارسلونا با رقمی بین شش تا هشت میلیون یورو این مدافع 24 ساله را خواهد خرید.

 

احمدرضا صفري بازدید : 38 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (10)

مربي بارسا تمايلي براي ايجاد محدوديت براي بازيکن شماره 10 خود ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، مربی بارسلونا، لوئیز انریکه فاش کرد که لیونل مسی برای بازی کردن در هر پست در این فصل آزادی دارد.
فرضیاتی مطرح بود که در رقابت های امسال مربی جدید بارسا از بازیکن شماره 10 خود می خواهد که در خط حمله جلوتر بازی کند-همانطور که در جام جهانی برای آرژانتین این کار را انجام داد-تا بازیکن جدید این تیم،لوئیز سوارز در پست مورد علاقه خود مهاجم مرکزی بازی کند.
با این حال، اکنون لوئیز انریکه اعتراف کرد که خط حمله بارسا بار دیگر بر اساس مسی چینش می شود.
لوئیز فن خال روز شنبه در مصاحبه با گزارشگران اعلام کرد" لئو گزینه های زیادی دارد که نمی توانیم هیچ کدام را به او تحمیل کنیم. او بی شک بهترین بازیکن دنیا است و ما خود را با شرایط او سازگار می کنیم"
لوئیس انریکه همچنین مشخص نکرد که آیا خاویر ماسکرانو را در نقش هافبک وسط استفاده می کند یا در نقش بازیکن جلو چهار بازیکن خط دفاعی.
" من بازی او را در هر دو پست دفاع و هافبک دوست دارم. در این فصل او را در هر دو پست خواهید دید"
مربی سابق تیم اسپانیا همچنین افزود که ماسکرانو در دیدار دوستانه روز دوشنبه با تیم مکزیکی لئون بازی خواهد کرد، اما مسی و نیمار در این بازی حضور ندارند.
" ما به آمادگی صد در صد نرسیده ایم که البته با توجه به مقطع فصل جای تعجب ندارد. اما تیم من بیشتر از چیزی که انتظار داشتم کار می کند. آنها بسیار سخت کوش هستند و من به آنها 100 درصد خوش بین هستم. هوادارن از بازی های تیم لذت خواهند برد"

 

احمدرضا صفري بازدید : 48 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (1)

ميلان در ديداري دوستانه برابر والنسيا شکست خورد.


تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان شب گذشته (یکشنبه) به منظور حفظ آمادگی در دیدارهای دوستانه به مصاف هم رفتند.
میلان در این فصل، فیلیپو اینزاگی را روی نیمکت خود می‌بیند در دیداری دوستانه با نتیجه‌ دو بر یک مغلوب والنسیا شد.
کی سوکه هوندا تک گل میلان را در این دیدار به ثمر رساند و برای والنسیا نیز پاکو آلکاسر و رودریگو برای والنسیا گلزنی کردند.
ویارئال نیز در دیداری دوستانه به مصاف ساراگوسا رفت و موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد.
** تابلوی نتایج:
* ساراگوسا یک – ویارئال 2
* والنسیا 2- میلان یک
* اسپانیول صفر – جنوا صفر

 

احمدرضا صفري بازدید : 32 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (1)

بارسلونا دست رد به سينه رادامل فالکائو، مهاجم کلمبيايي زده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، در حقیقت بارسلونا پیش از خرید سوارز با پیشنهاد وکیل فالکائو برای پیوستن مهاجم کلمبیایی به نیوکمپ مواجه شد اما کاتالان ها تمایلی به خرید وی نشان ندادند.

لوئیز انریکه این مهاجم را مناسب سبک خود نمی دید و ترجیح می داد که مهاجمی مثل سوارز که بیشتر در جریان بازی شرکت می کند را به خدمت بگیرد.

 

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
سلام من احمدرضا صفری هستم به وبلاگ من خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
نظرسنجی
نظرتون در مورد وبم چیه؟
شما طرفدار کدام بازیکن هستید؟
تیم مورد علاقه شما؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 275
  • بازدید سال : 1,462
  • بازدید کلی : 7,133