loading...
LIONEL MESSI FANS
احمدرضا صفري بازدید : 90 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

خاوي مارتينز هافبک بايرن مونيخ روز گذشته در کلورادو زانوي آسيب ديده‌اش را به تيغ جراحان سپرد.


 به گزارش "ورزش سه" ، این بازیکن اسپانیایی که در دیدار سوپرجام باشگاه‌های آلمان مقابل دورتموند دچار مصدومیت شدید شد، برای درمان مجبور شد به امریکا برود. او بعد از عمل جراحی در صفحه شخصی‌اش در یک شبکه‌ اجتماعی نوشت: "همه چیز خوب پیش رفت. حالا باید توانبخشی انجام دهم."



پپ گواردیولا از این بازیکن 25 ساله به عنوان تکیه‌گاه زنجیره خط دفاعی بایرن استفاده می‌کرد.احتمال می‌رود او شش ماه دیگر بتواند به مستطیل سبز بازگردد.

احمدرضا صفري بازدید : 36 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

مهاجم تيم ملي اروگوئه مي گويد پيش از اينکه دادگاه ورزشي به او اجازه دهد در تمرينات شرکت کند،اين چالش را داشته که با وضعيت محروميت تا جايي که مي تواند سازگار شود.


 به گزارش "ورزش سه" ، مهاجم بارسا می گوید پیش از اینکه به او اجازه ی تمرین گروهی داده شود و در هنگامی که به تنهایی تمرین می کرده اصلا حس فوتبالیست بودن را نداشته است.

پس از اینکه این بازیکن اروگوئه ای از هرگونه فعالیت فوتبالی و حتی تمرین دسته جمعی محروم شد،این بازیکن به دادگاه عالی ورزشی درخواست تجدید نظر ارائه کرد .این دادگاه با بررسی مسئله ی محرومیت سوآرز اجازه ی تمرین گروهی را به او داد.اما این دادگاه مدت محرومیت بازیکن اروگوئه ای را تغییر نداد.او در این باره میگوید:واقعا سخت بود برایم که در یک فضای 10 متر در 10 متر تمرین کنم اما حالا میتوانم همراه همبازیهایم مراحل آماده سازی را پشت سر بگذارم. از اینکه می توانم به بچه هایم بگویم دارم می روم سر کار واقعا حس خوبی دارم. درباره ی نقشم در ترکیب تیم هم کاملا به لوییس انریکه اعتماد دارم . ما با هم صحبت می کنیم و او می داند کجا و چگونه مرا در زمین بکار بگیرد. من در بزرگترین باشگاه جهان هستم و برای کسب پیروزی های هرچه بیشتر با بارسلونا انگیزه  ی بسیاری دارم.

احمدرضا صفري بازدید : 38 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

بارسا در نظر دارد که با استفاده از بازيهاي دوستانه، لوئيز سوارز را روي فرم بياورد.


به گزارش "ورزش سه"، در حقیقت بارسلونا در نظر دارد که تا زمان اتمام محرومیت مهاجم اروگوئه ای با استفاده از بازیهای دوستانه این بازیکن را به شرایط آرمانی برسد تا سوارز در اولین بازی رسمی خود در پیراهن بارسا در مقابل رئال در بهترین شرایط باشد.

به همین علت بارسا در نظر دارد که شمار زیادی از بازیهای دوستانه را در هفته های ینده برنامه ریزی کند. از سویی دیگر بازیکنانی مثل ماسکرانو، ژاوی و اینیستا با سوارز گرم گرفته اند و سعی می کنند که او را به بهترین شکل برای حضور در بارسا از نظر روحی آماده کنند.

احمدرضا صفري بازدید : 34 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

ستاره سابق تيم ملي انگليس در 47 سالگي تصميم گرفت تا فوتبال حرفه‌اي را ادامه دهد.


پل گاسکوئین مهاجم سابق تیم ملی انگلیس که 57 بازی ملی در کارنامه خود دارد و به دلیل مصرف مشروبات الکلی وضعیت خوبی نداشت، در 47 سالگی و در تصمیمی عجیب به فوتبال بازگشت و به تیم "ابی" در لیگ دسته چهارم انگلیس پیوست.

به نقل از ایسنا، کریس فوستر که رئیس این باشگاه دسته چهارمی است، درباره جذب این هافبک سال‌های گذشته فوتبال انگلیس گفت: من پیشنهاد خرید گاسکوئین را مطرح کردم. به او چند سیگار پیشنهاد دادم و برگه قرارداد را جلویش گذاشتم. او بدون معطلی آن را امضا کرد و حالا بازیکن ماست. پس از این اتفاق، سریعا دویدم و با ماشین از محل گریختم."

رئیس لیگ دسته چهارم در گفتگو با بی بی سی، تایید کرد که گاسکوئین می‌تواند برای ابی به میدان برود. پل گاسکوئین که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال انگلیس محسوب می‌شود، پس از کمک به کشورش در صعود به نیمه نهایی جام جهانی 1990، در تیمهایی چون لاتزیو، رنجرز، میدلزبورو، اورتون و برنلی به میدان رفت و آخرین بار در سال 2004 با پیراهن تیم دسته دومی بوستون یونایتد، در زمین دیده شد.

گاسکوئین 47 ساله از زمان بازنشستگی از فوتبال به مصرف الکل روی آورد. "گازا" که مدتهاست در انظار عمومی دیده نشده، چند روز پیش در حالی که از لحاظ ظاهری بسیار شکسته شده بود، در یک مراسم خیریه شرکت کرد. او در این برنامه نمی‌توانست به خوبی صحبت کند. اشک‌های هافبک تیم ملی انگلیس در جام‌جهانی 1990 در این مراسم خیریه توجه رسانه‌های انگلیسی را به خود جلب کرد.

تری بیکر، مدیر برنامه‌های گاسکوین در گفت‌وگو با رادیو بی‌بی‌سی عنوان کرد: "پل دوست ندارد که طرفدارانش درباره وضعیت بد او بدانند اما او در شرایط وخیمی به سر می‌برد. گاسکوئین بعد از کریسمس شرایط بدی را پیدا کرده و به نظر می‌رسد هیچ‌کس نمی‌تواند به او کمک کند. زندگی پل در خطر است. او مدام مشروبات الکلی مصرف می‌کند و من نگران او هستم. با این وضعیت زندگی او در خطر قرار دارد. البته برنامه‌هایی داریم تا او را در چند کلینیک بستری کنیم تا مداوا شود."

احمدرضا صفري بازدید : 34 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

تيم فوتبال بروسيا دورتموند در آستانه شروع فصل جديد بوندسليگا و بازي مقابل باير لورکوزن که فصل گذشته عنوان چهارمي را از آن خود کرده بود، با وضعيت سختي روبرو شده است.


 به گزارش "ورزش سه"، بعد از نوری شاهین، ایلکای گوندوگان، مارسل اشملسر، ژاکوب بلاژیکوفسکی، الیور کرش و دونگ وون ژی، مت هوملز و آدریان راموس هم به جمع مصدومان این تیم اضافه شدند.

راموس که در ازای 9.7 میلیون یورو از هرتا برلین به دورتموند آمده،  در دیدار جام حذفی مقابل اشتوتگارتر کیکرز دچار آسیب دیدگی شد. هوملز هم بعد از جام جهانی تمرینات کافی نداشته و از نظر بدنی آماده نیست.

به علاوه اینها اریک دورم هم که دیروز به دلیل سرماخوردگی در تمرین شرکت نکرد، حضورش در هاله ای از ابهام است.

احمدرضا صفري بازدید : 117 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (12)

لوئيس سوآرز علي رغم تخفيف فيفا در مجازاتش، در ديدارهاي دوستانه تيم ملي کشورش برابر ژاپن و کره جنوبي حضور نخواهد داشت.


 به گزارش "ورزش سه"، دادگاه بین المللی ورزشی در هفته‌های گذشته محرومیت چهارماهه‌ای را برای این بازیکن که تازه به بارسلونا پیوسته است تعیین کرد، اما این محرومیت به بازی‌های رسمی محدود شد.
با این حال فدراسیون فوتبال اروگوئه تصمیم دارد سوآرز در بازی‌های دوستانه پیش رو نیز در ترکیب تیم قرار نگیرد.

احمدرضا صفري بازدید : 38 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

سائوپائولو، انتقال داگلاس، هافبک برزيلي به بارسا را تائيد کرد.


 به گزارش "ورزش سه"، کارلوس میگل آیدار، رئیس باشگاه سائوپائولو گفت :" انتقال داگلاس به بارسا نهایی است و به زودی جزئیات قرارداد نهایی می شود."

در حال حاضر ماندن آلوس در بارسلونا موجب شده است که در صورت پیوستن داگلاس به بارسا، کاتالان ها به این نتیجه برسند که او را به صورت قرضی برای یک فصل به سائوپائولو قرض بدهند و این بازیکن را در سال 2015 به ترکیب خود اضافه کنند.

احمدرضا صفري بازدید : 32 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

با عقد قراردادهاي مالي جديد مارکو رويس احتمالا در بروسيا دورتموند مي ماند.


بروسیا دورتموند در کنار تمدید قرارداد با "اوونیک" اسپانسر قدیمی باشگاه در ماه ژوئن، اخیرا با شرکت "پوما" تولید کننده لباسهای ورزشی و شرکت بیمه "سیگنال ایدونا" هم مذاکراتی انجام داد. این دو شرکت ده درصد از سهام دورتموند را به دست آوردند.
به این ترتیب، اکنون احتمال دارد زردپوشان بتوانند رویس را از نظر مالی راضی به ماندن در باشگاه کنند.
پس از ثبت قرارداد با "اوونیک" ، واتسکه رئیس دورتموند گفته بود: "باید هدفمان این باشد که مثل بایرن بازیکنانمان را بتوانیم حفظ کنیم و از انتقال آنها به باشگاه‌های دیگر جلوگیری به عمل آوریم."

احمدرضا صفري بازدید : 33 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

آلوس مي گويد با وجود شايعاتي که درباره ي پيوستنش به باشگاههاي ديگر مطرح بوده او هميشه مي خواسته در بارسا بماند و براي جايگاهش در ترکيب اين تيم تلاش کند.


به گزارش "ورزش سه"، او بیان می کند احترامی که شایسته اش است را در بارسا  از سوی این باشگاه نمی بیند اما با این وجود می خواهد در بارسا بماند و با لوئیز انریکه کار کند.

شایعات وقتی درباره ی رفتن این بازیکن شکل گرفت که او فصل پیش زمزمه های از جدایی سر داده بود.
او در این باره می گوید: من نهایتا دوست دارم اینجا بمانم و با لوئیز انریکه کار کنم. البته حتما روزی از بارسا جدا خواهم شد اما من فکر می کنم اینجا یک بازیکن حرفه ای بودم. اگر اینجا را ترک می کردم دیگر نمی توانستم خود را یک بازیکن حرفه ای بدانم. این طبیعی است که اینجا درباره ی من نقد وجود دارد. این صحبتها برای من انگیزه ای هستند تا بهتر کار کنم. من برای کارهایی که برای بارسا انجام داه ام شایسته ی احترام بیشتری از سوی باشگاه هستم. من می دانم آنها مرا در لیست فروش قرار داده بودند تا بازیکنانی دیگر را بیاورند. وقتی از من درباره ی تمدید قراردادم با بارسا سوال شد من گفتم باید قبل از هرچیز با لوئیز انریکه صحبت کنم. من این مربی را بسیار با انگیزه و جدی دیده ام و فکر می کنم بارسا با او موفق خواهد شد. ویژگی او این است که مدام از بازیکن میخواهد تلاش بیشتری داشته باشد و این خیلی به من و بازیکنان دیگر انگیزه می دهد.

احمدرضا صفري بازدید : 30 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

سرمربي آتلتيکو براي يک جنگ بي امان آماده است اما نبرد براي او سخت تر و سخت تر شده است .


 به گزارش "ورزش سه" ، دیه گو سیمئونه این نگرانی را دارد که در فصل جدید به دلیل قرارداهای دو رقیب ثروتمندش با بازیکنان بسیار با کیفیت و گران قیمت این باشگاه نتواند همچون فصل قبل موفقیتهایش را تکرار کند . او فکر می کند بدست آوردن عنوان خوبی همچون قهرمانی یا نایب قهرمانی در فصل جدید بسیار سخت تر از فصل پیشین می باشد زیرا که این دو رقیب متمول حالا حتی از فصل قبل هم قویتر شده اند.

اتلتیکو فصل پیش توانست در لالیگا با کسب قهرمانی بعد از 18 سال به این عنوان پر افتخار دست پیدا کند و حتی در لیگ قهرمانان به فینال راه پیدا کند.

او درباره ی تیمهای رقیب می گوید: اتلتیکو مثل بارسا و رئال نیست آنها ساختاری دارند که به آنها اجازه می دهد تنها برای یک بازیکن 80 میلیون یورو خرج کنند در حالی تمام هزینه ی ما برای این فصل 100 میلیون یورو بوده است. شما بارسا را نگاه کنید آنها سه تا از بهترین های جهان را در اختیاردارند. رئال هم امسال بهترین بازیکن جام جهانی و بازیکن اصلی تیم قهرمان جام را خریده در حالی که گرت بیل از فصل قبل هم آمادگی بیشتری دارد. در چنین وضعی انتظار از ما که امسال هم موفقیتهایمان در لالیگا را تکرار کنیم جای بحث دارد. ما باید به یاد داشته باشیم که این عنوان را بعد از 18 سال بدست آوردیم که این خودش نشان می دهد ما چه کار سختی را پیش رو داریم.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
سلام من احمدرضا صفری هستم به وبلاگ من خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
نظرسنجی
نظرتون در مورد وبم چیه؟
شما طرفدار کدام بازیکن هستید؟
تیم مورد علاقه شما؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 284
  • بازدید سال : 1,471
  • بازدید کلی : 7,142